[Email-vyzva-l] Vyhlášení státu

gpcz at ecn.cz gpcz at ecn.cz
Tue Jun 3 14:44:36 CEST 2008

   Milá paní/milý pane,

dovolte mi informovat Vás dnes – dne 3. června 2008 - mezi prvními o
VYHLášENí NOVéHO SAMOSTATNéHO STáTU PEACELAND, který se nachází v
Brdech, v místech, kde by mohla stát americká protiraketová základna.

   Důvodem k vytvoření tohoto státu se stal zásadní rozpor mezi
představou občanů Peacelandu a české vlády o způsobu zajištění
globální a tím i české bezpečnosti.  Osobně jsem přesvědčen, že
projekt Národní protiraketové obrany povede k narušení globální
rovnováhy, ke zvýšení mezinárodního napětí a novému jadernému zbrojení.

   I Vy se můžete zapojit a stát se občanem Peacelandu, rádi Vám
zdarma vystavíme občanský průkaz, pokud jste již našimi příznivci,
stačí, když nám na tuto emailovu adresu peaceland at cz.greenpeace.org
zašlete své jméno a adresu, popř. své členské číslo. V případě, že
zatím nejste našimi příznivci a nemáme proto Vaše údaje, vyplňte
prosím tento formulář

   Občané státu Peaceland cítí k České republice přátelství a
sympatie. Doufají, že rozpory mezi nimi a českou vládou mohou být
vzájemnou komunikací odstraněny a že v budoucnu oba státy opět splynou
v jeden celek.

   Více informací o novém státu Peaceland naleznete na jeho
oficiálních internetových stránkách  www.peaceland.cz.

Děkujeme za podporu, s přáním hezkého dne,Ing. Jiří Tutter
výkonný ředitel Greenpeace ČR